Hier zullen we de meestvoorkomende problemen die tijdens de behandeling kunnen voorkomen proberen beantwoorden. Indien je hier geen antwoord vindt mag je altijd contact opnemen
-U krijgt een herinneringsmail of SMS ongeveer 1 week voor uw afspraak, gelieve deze te controleren en bij twijfel contact op te nemen
-Afspraken dienen ten laatste 24 uur op voorhand afgebeld te worden anders zal een vergoeding in rekening gebracht worden.
-Gelieve ook te verwittigen indien het niet mogelijk is om tijdig op de afspraak te komen
Indien er een probleem is, is het soms makkelijk met je GSM een foto van het probleem te maken en dit met beschrijving door te sturen. Zo kunnen we inschatten of het om een dringend probleem gaat.
-Een draadje prikt: probeer dit zoveel mogelijk met was te verhelpen, als dit niet snel beter wordt of blijft prikken laat dan iets weten, dit is snel op te lossen.
-Er is een blokje los: Meestal is dit niet zo erg. Het blokje hangt nog vast aan de draad. Indien je dit blokje nodig hebt om elastiekjes te dragen of dit meer aan het eind van de behandeling vooraan zou gebeuren gelieve dan wel een seintje te geven.
-Problemen met pompjes: Gelieve dit te laten weten we proberen je dan wel te helpen.
-Ik weet niet meer hoe ik mijn elastieken moet dragen: laat dit weten dan proberen we extern instructies te geven of kan je eens langskomen.
-Voorschriften: contacteer ons secretariaat we kunnen deze dan rechtstreeks op je identiteitskaart zetten.
Voor administratieve en financiële vragen gelieve jullie aan onze baliemedewerkers te richten. Op drukke momenten is het wel makkelijker om dit per e-mail te regelen. Indien nodig zullen onze baliemedewerkers dan ook telefonisch contact opnemen.